راه اندازی بخش ارتباط با صنعت در مرکز آموزش های تخصصی و کاربردی جهاد دانشگاهی صنعتی شریف 

مرکز آموزش‌های تخصصی و کاربردی جهاد دانشگاهی صنعتی شریف با هدف ارتباط سازنده و مداوم میان کار فرمایان و کارجویان و تسهیل جذب کارجویان با استعداد و آموزش دیده در بازار کار با ابتکار عمل، بخش «ارتباط با صنعت» را راه ‌اندازی کند.

حمیدرضا عطائیان، معاون آموزشی سازمان با اعلام خبر فوق گفت: نظر به رسالت جهاد دانشگاهی در ایجاد پل ارتباطی میان دانشگاه و صنعت و به منظور تحقق هر چه بیشتر این رسالت، با ایجاد ارتباطی سازنده در مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی بر آن شدیم تا با راه اندازی بخش ارتباط با صنعت، مسیری مطمئن برای کارجویان و فارغ التحصیلان آموزش دیده از دانشگاه به صنعت تعریف کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت جذب نیرو‌های ماهر و با استعداد جویای کار در صنعت، ادامه داد: ایجاد این بخش موجب تسهیل ارتباط دو طرفه برای کار جویان آماده به کار و کار فرمایان جویای نیروی کار شده و دسترسی آسان و صحیح را فراهم می‌سازد.

در ادامه مهندس وفا مدیر مرکز آموزش مهارت¬های تخصصی کاربردی سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف با اشاره به اینکه این مرکز آموزشی با مهارت شخصی¬سازی نیرو‌های کار برای سازمان¬های صنعتی توانسته است به نحو کاملاً اختصاصی نیروی کار متخصص را متناسب با نیاز‌های سازمان مورد نظر آموزش داده و سپس تامین نماید، افزود: در حال حاضر"آموزش¬های تقاضا محور" سالهاست که در این مرکز انجام می‌شود.

شرکت‌های بزرگ متعددی نیاز نیروی انسانی حرفه‌ای خود را با اعلام به مرکز آموزش تخصصی کاربردی این سازمان، پس از فراگیری دور‌های مهارتی لازم، تامین می‌کند؛ ایجاد بخش ارتباط با صنعت باعث می‌شود فارغ التحصیلان دوره‌های آموزشی این مرکز با فراگیری مهارت‌های لازم در زمینه تخصصی خود به کارفرمایان صنعت از طریق این مجموعه متصل گردند.
گفتنی است کارفرمایان و کارجویان می¬توانند از طریق لینک https://jobs.sharif.ac به بخش ارتباط با صنعت این مرکز دسترسی داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار